четвъртък, 3 юли 2008 г.

Цве-те-то

Цве-от 1 до 100:

1.Руса и синеока девойка-очевидното (не знаех с какво да започна).
2.Говоря много.
3.И размишлявам много.
4.Любопитството ми понякога ме вкарва в грях.
5.Обожавам да чета-особено блогове и статийки на неизвестни хорица в Интернет.
6.Пристрастена съм към компютъра си – от 9 клас.
7.Заради него свикнах да ям в 3 ам.
8.Ненавиждам ранното ставане и си доспивам поне 10 мин (често се успивам).
9.Не обичам цветя – никога няма да си отглеждам вкъщи.
10.Не обичам и когато майка ми влиза сутрин в стаята ми, за да ги полива.
11.Възхищавам се на майка ми.
12.Знам , че няма да стана като нея.
13.Но и знам, че въпреки това ще съм добра майка.
14.Искам да имам 2 деца – момиченца!
15.И да ми споделят всичко, без да се притесняват и да има дистанция.
16.Нямам идея кога точно ще се случи това с децата и не мога да изградя образ на баща им.
17.Влюбвала съм се – по мои изчисления 3 пъти, но съм обичала истински веднъж...
18.Обичам да пиша с многоточия.
19.Не обичам точки – някък неемоционални са.
20.А аз съм много емоционална.
21.Обаче плача изключително рядко.Не мога.
22.Може да ме развълнува нещо много незначително, особено ако е свързано с малко същество.
23.Не мога да се грижа дълго време за бебенце или детенце – изнервям се.
24.Избухвам изключително бързо дори и без да знам защо.
25.Понякога съм колеблива – страх ме е от новото.
26.Обичам да отлагам нещата с 1 ден, по същата причина.
27.Но когато навляза в материята нямам спиране!:)
28.Обожавам новите запознанства с мнооого хора.
29.Моменти на осамотение не липсват – отразяват ми се чудесно.
30.Не обичам да ми звънят непознати номера.
31.Смс-ите обаче са ми страст – да ги пиша и получавам – особено нощем.
32.Пия много мляко – с какао или нес кафе.
33.Пия с удоволствие и текила – по цяла бутилка с приятел и много лимони.
34.Напоследък най ме изкушава мартинито с малко сок от зелените маслинки.
35.И да ми го сервира сестра ми, докато съм и на гости.
36.Мразя нейните 30 чифта обувки и начина, по който се хвали с тях.
37.Но обичам, че ме обича – много.
38.Сънувам цветно и помня сънищата си.
39.Иска ми се някои от тях да се сбъдват, защото ги преживявам много истински.
40.Мечтая и фантазирам непрекъснато.
41.Всеки ден сядам да напиша по нещо от мислите си.
42.Страстта ми е журналистиката във всичките и форми (малко по-безразлична съм към радиото като медия).
43.Затова и винаги съм усмихната, когато съобщавам нещо ново на другите, което досега отникъде не са научили.
44.Не мога да се изразявам с кратки изречения.И си личи.
45.Интересувам се от спорт, но вече не тренирам (много жалко).
46.Тренирах волейбол – 9 години.
47.Обичам да се разхождам, но не сама, а с приятелка, с която да си бъбрим.
48.С удоволствие се возя в бързи коли с шофьори , каращи за висок адреналин.
49.Страх ме е да шофирам и не знам дали някога ще взема книжка.
50.На всички документи съм с една и съща снимка (почти).
51.Не обичам да се снимам и не съм фотогенична.
52.Имам си хоби да снимам другите и често преразглеждам снимките им.
53.Любим чат-партньор: Ева. (имах и друг, но вече го нямам).
54.Надявам се един ден старият ми любимец да осъзнае какво губим в мълчание.
55.Липсва ми моята соулмейт Нийка и когато не сме заедно си спомням всичките ни щури моменти от САЩ ’06 и ’07.
56.Коли-БМВ и задължително черно.
57.Бижута – мразя злато, не нося и сребро...харесват ми камъни и шарени големи гердани.
58.Танцувам и Вики ми пасва чудесно в ритмите (сещам се за Dale don Dale).
59.Когато кажа приятел в съзнанието ми изникват „Миташки” и „Юлиан”.
60.Като ме питат за парфюм, казвам DKNY-„Be delicious”(green) и мъжкият Bvlgari (старият,тъмносиният).
61.Не слугувам и робувам на етикети и марки и не ме впечатляват особено.
62.Не мога да се примиря да слугувам и на мъж.EW.
63.Напоследък се научих да казвам „Извинявай”.
64.Но още не мога да свикна да се сдобрявам с някого...с месеци сме аут ъф тъч.
65.Уча Славянска филология и никога не съм я долюбвала особено.
66.Има и предмети, които ме увличат и се занимавам с интерес.
67.Колегите ми разчитат на мен за уреждане на изпити, разговори с преподаватели..
68.Не ходя костюмирана на изпит, както доста го правят, мислейки, че ще направят добро впечатление.
69.Не нося бели и червени дрехи.
70.Обичам синия цвят и комбинацията сиво-розово.
71.Проверявам си 15 пъти скайпа, докато пиша това.
72.И се чудя дали някой ще може да каже, че ме открива напълно в написаното.
73.Гледам много филми.На периоди.Предимно тежки драми, но и комедии.
74.Обичам да пътувам, но винаги знам, че ще се върна.
75.Мразя да се разделям и сбогувам с някого – не намирам точните думи.
76.Имам няколко странни навика и са все свързани с числа.
77.Често забелязвам мноого незначителни неща и правя връзка между тях, за която рядко някой би изобщо се замислил.
78.Това число свързвам с образ..
79.В 2 през нощта си мисля за любов и още нещо..
80.Целувките – от него за мен:устните, вратлето и корема;от мен за него: очите и гърдите.
81.Пея – високо и вярно.
82.Но ме е срам да пея на караоке.
83.На приятелите си пея непрекъснато.И им харесва.
84.Страх ме е от дълбоко.
85.Иначе почти нищо не ми покачва адреналина – височини, скорости...
86.Хапало ме е куче, но и до днес им се радвам много.
87.Имам котка, кръстена на мен, много дива.
88.За нищо на света не предавам ФК „Левски” и ФК „Man Utd”.
89.Нося си шалче на Манчестър и много крещя, когато гледам техен мач.
90.Красиви мъже рядко ми допадат.
91.Забелязвам, че си е станало тенденция да се занимавам с дребнички мъже.
92.Късо подстригани, обици и татуировки са welcome..абе визия на „лош”.:)))
93.Най-близките ми приятели са в чужбина и това ми тежи.
94.Но пък прекарвам доста време в разговори с мама и татко (особено татко – философски спорове колкото искаш).
95.Винаги съм искала да свиря на пиано или да рисувам хубаво.Не мога.
96.В подреждането и чистенето съм педантична.
97.Не мога да готвя, но на мама манджите са най-вкусните на света!!
98.Трудно ми е да завърша последните 3 точки.
99.Мислех да е нещо...банално..нооо ето-баналностите ме отегчават и подобни хора гледам с леко пренебрежение.
100.Сто...любимите ми числа са 3 и 27.

1 коментар:

Анонимен каза...

Много хубаво пишеш,
поздрави от блогосферата!