понеделник, 9 юни 2008 г.

To be or not to be..with me

Greshka sled greshka...I otnovo gresha.Greshkite stanaha mnogo.Nqkoi ot tqh sa nepopravimi - nai-boleznenite.Vijdam te i otnovo me obzema tuga.Iskam da buda s teb,no ti iskash da budesh s neq!Gledash me nqkak bezizrazno i o4ite ti ne mi kazvat nishto.Az gi gledam i se opitvam da otkriq pone malka 4ast ot sebe si tam...Uvi!Prazno e - pone za men!Usmihvash se,no usmivkata e nqkak osobena,4ujda,studena..Tq - istinskata,slun4evata usmivka ne e za men.Oglejdam se - opitvam se da skriq 4uvstvata si,koito izpluvat na vurha kato kovarni aisberg4eta,gotovi da potopqt golemiq korab - men!Iskam da vidish neshto v men,da me potursish,da me po4uvstvash!Moje bi shte produlja da taq prashinki nadejda za teb,za nas...Moje bi shte ostanesh oshte malko pri men,a moje bi shte si trugnesh vednaga?!Ne znam.Muzikata zvu4i v dushata mi.Melodiqta e poznata,no dumite sa drugi.Utihva.Malko po malko zvucite se zamestvat s tishina - tolkova e tiho,4e 4ak mi se struva,4e 4uvam tishinata.Ne.Do4uvam vik,ne4ii vik,poroden ot ostra bolka,no potunal nqkude dale4 i nikoga ne dostignal 4oveka,koito go e predizvikal...MOQT VIK???

Няма коментари: