понеделник, 9 юни 2008 г.

Otnovo TQ

Obichah te i oshte te obicham!
Boleshe me i oshte me boli!
Tuga v dushata mi napira
i dumite prevrushtat se v sulzi.

Surceto mi - useshtam go studeno,
bezmulvno stene vutre v men.
Az znam, che to e umoreno -
za teb da misli den sled den!

Zashto izluga me?!Zashto ostavi -
tova, koeto beshe sugradil?
Nima tui burzo ti zabravi,
che v men se beshe ti rodil?

Useshtam hlad i neshto v gurloto mi svi se,
ne znaq kolko oshte tui shte produlji!
No da jiveesh vechno v mene prigotvi se
dori i bolka, i omraza ti da suhrani.

Ne shte se vurnesh - znaq!
Zashto obicham te togava az?
Zashto si mislq, che dori i Raq
bez teb shte tune toi vuv vechen mraz!

Zashto nebeto mi izglejda sivo?
Zashto i cveteto v rucete mi umrq?
Dali shte sreshtna neshto tui krasivo
kato prekrasnata, plenitelna zora..

I pak da trepne neshto vutre v mene,
da se subudq az za nov jivot..
I tozi svqt, kudeto vsichko razresheno e
da me nauchi shto e tui liubov?!

Няма коментари: